آموزش عکاسی, آموزش ها 13 دقیقه 426

بهترین بازارهای NFT برای فروش آثار هنری و عکاسی

چکیدهNFT ها به سرعت اینترنت را طی چند ماه گذشته گرفته اند. تکنولوژی که در حال تغییر چهره بسیاری از صنایع مختلف و آینده ی روشن تر برای سازندگان اقتصاد ایجاد میکند. با اجازه ی فروش آثار هنری به کلکسیون داران، هنرمندان میتوانند کسب درآمد کنند علاوه بر این حق امتیاز با فروش مجدد نیز […]

NFT ها به سرعت اینترنت را طی چند ماه گذشته گرفته اند. تکنولوژی که در حال تغییر چهره بسیاری از صنایع مختلف و آینده ی روشن تر برای سازندگان اقتصاد ایجاد میکند. با اجازه ی فروش آثار هنری به کلکسیون داران، هنرمندان میتوانند کسب درآمد کنند علاوه بر این حق امتیاز با فروش مجدد نیز محفوظ است. فضای هنری NFT هنوز جدید و کاملا متفاوت است. ابتدا ممکن انتخاب این که کجا در بلاکچین اثار هنری و عکاسی تان را بفروشید  دشوار به نظر برسد. با توجه به این مقاله های زیادی درباره ی ماهیت NFT ها نوشته شده و شما از اطلاعات اولیه آگاهی دارید در این مقاله سایت ها و بازارهای NFT  را که میتوانید از فروش آثارتان درآمد کسب کنید را معرفی خواهیم کرد.


معرفی سایت های NFT برای فروش آثار

OpenSea

این سایت خود را به عنوان بزرگترین بازار سازندگان و صاحبان کالای دیجیتال معرفی میکند که بالغ بر چهار میلیون آیتم و دویست دسته بندی دارد. یکی از ویژگی های این بازار برای کسانی که تازه با دنیای رمز ارزها آشنا شده اند میتواند تجربه آسان تری باشد. این سایت آموزش و راهنمای انتخاب کیف پول دیجیتال و نحوه استفاده از این بازار رابه کاربران ارائه میدهد. همچنین این امکان را دارد که  فروشندگان یک فروشگاه برای نشان دادن آثار خود ایجاد کنند. با وجود حجم بالای این پلت فرم ممکن است دیده شدن در شلوغی آن کمی سخت باشد اما همچنان  فرصت های برابری از کلکسیونر هایی که دنبال خرید آثار شما هستند را ارائه میدهد. در سمت فروشنده، هزینه بسیار معقول ارائه میدهد شما فقط یکبار هزینه بابت ایجاد آثار دیجیتال خود پرداخت میکنید، و هزینه های معامله  به عهده خریداران است.

OpenSea

سایت OpenSea یکی از بهترین بازارهای NFT
سایت OpenSea یکی از بهترین بازارهای NFT

Rarible یکی از بهترین بازارهای NFT

در اوایل سال 2020 تأسیس شد، یک بازار اجتماعی است که بر کلکسیون های هنری تمرکز دارد با این که این سایت تجربه ی پذیرش سازمانی خوبی را ارائه میدهد اما به نظر برای کسانی که تجربه استفاده از رمز ارزها را دارند طراحی شده و خیلی نسبت به پلت فرم قبلی برای آماتورها ملموس نیست. علاوه بر این، هزینه ها برای فروشنده قابل توجه هستند مثل پرداخت هزینه گس برای هر پیشنهاد دریافت شده، و هزینه هربار معامله وقتی یک قطعه فروش میرود. با این حال با داشتن حجم بالا ی کاربران و کالاهای دیجیتال این پلت فرم یکی از تاپ ترین بازار های هنری NFT است و آثار شما با تعداد زیادی از خریداران احاطه میشود.

Rarible

سایت Rarible برای فروش آثار هنری
سایت Rarible برای فروش آثار هنری

SuperRare یکی از مهم ترین بازارهای NFT

یک بازار منتخب است که بر کیفیت تمرکز دارد. معاملات و هزینه ها در این پلتفرم بسیار ساده هستند. هزینه ها برای خریدها 3٪ و توسط خریدار پرداخت میشود. هنرمندان از طریق یک پروسه درخواست بررسی میشوند و اگر آنقدر خوش شانس باشید که در بازار پذیرفته شوید نمیتوانید در اینجا قطعات وآثار اشتباه را ضرب و ایجاد کنید.

SuperRare

سایت SuperRare برای فروش آثار هنری
سایت SuperRare برای فروش آثار هنری

Foundation

این بازار مبتنی بر اجتماع یا انجمن است و روی هنرمندان دیجیتال تمرکز دارد رشد این انجمن وابسته به ارسال لینک های دعوت به هنرمندان جدید است. ساخت پروفایل هم مثل دریافت لینک دعوت بسیار ساده است سپس به کیف پول دیجیتال) (MetaMask) خود وصل میشود و مزایده ی خود را در پلتفرم شروع میکنید.

Foundation

سایت Foundation برای فروش آثار هنری و عکاسی
سایت Foundation برای فروش آثار هنری و عکاسی

Portion

پورشن به سازندگان اجازه میدهد تا هنر خود را بفروشند و 100٪ از درآمد خود را حفظ کنند، در حالی که مالکیت در بلاکچین اتریوم پیگیری میشود و به طور خودکار و بدون واسطه منتقل میشود. جامعه بالغ مجموعه داران Portion مطمئناً مورد توجه بسیاری از سازندگان و آثار آنها در این پلتفرم قرار گرفته است. پیوستن به Portion به عنوان یک سازنده  تنها شامل پروسه درخواست برای به نمایش گذاشتن نمونه کار است.

Portion

سایت Portion یکی از مهم ترین بازارهای NFT
سایت Portion یکی از مهم ترین بازارهای NFT

Zora

یکی دیگر از بازارهای NFT است که از همان ساختار رمزگذاری پیروی میکند تا از طریق ارزهای رمزپایه به هنر شما ارزش افزوده دهد. علت سهولت استفاده از این پلتفرم به خاطر رابط کاربری ساده و پشتیبانی دقیق سایت است. زورا همچنین دارای یک انجمن دیسکورد است که در آن میتوانید با سایر هنرمندان NFT ارتباط برقرار کنید و از نحوه پیمایش در بازار NFT ایده بگیرید. زورا هیچ هزینه ای برای خرید و فروش ندارد. تنها هزینه مربوط هزینه گس هنگام ایجاد آثار هنریتان است.

Zora

سایت Zora برای فروش آثار هنری
سایت Zora برای فروش آثار هنری

Nifty Gateway یکی دیگر از بازارهای NFT

این بازار مبتنی بر دعوت است و هدف آن در دسترس قرار دادن آثار NFT  برای همگان است. به کاربران اجازه میدهد در بازار ثانویه نیز شریک شوند و حق تالیف دریافت کنند. این پلتفرم برای انتشار مجموعه‌ های نسخه‌ی محدود (Limited edition) که هر سه هفته یکبار ایجاد میکند معروف است.

Nifty Gateway

سایت Nifty Gateway برای فروش آثار هنری و عکاسی
سایت Nifty Gateway برای فروش آثار هنری و عکاسی

هنرمندان و عکاسان معروف بازارهای NFT که شاید علاقمند باشید دنبال کنید:

اگر ابتدای کار هستید برای ایده گرفتن از ایجاد پروفایل یا نحوه تنظیم مشخصات و لیست های خود، این هنرمندان و عکاسان پیشگام را بررسی کنید

هنرمندان و عکاسان معروف NFT
هنرمندان و عکاسان معروف NFT

توصیه میکنیم دو مقاله زیر را هم در مورد NFT مطالعه کنید:

NFT چیست؟

آنچه باید در مورد توکن های غیرقابل تعویض NFT بدانید



راستی میتوانید آخرین مطالب ما را از طریق تلگرام و اینستاگرام نیز دنبال کنید. برای عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام بیت گرف روی دکمه زیر کلیک کنید. همچنین فیلم ها با کیفیت های مختلف در یوتیوب هم قرار دارد.

TELEGRAM INSTAGRAM youtube

امتیاز: 0 از ۵ - تعداد رای: 0
اشتراک گذاری این صفحه
گفتگو و سوالات شما در این قسمت میتوانید نظر یا سوال خود را در مورد مقاله یا آموزش مطرح کنید.
دیدگاهتان را بنویسید برای ارسال دیدگاه لازم است در سایت وارد شده یا ثبت نام کنید ...
مطالعه با تمرکز بیشتر
پست های پربازدید هفته 6 پست پربازدید در دسترس شماست!
آموزش هوش مصنوعی استیبل دیفیوژن...

آموزش هوش مصنوعی استیبل دیفیوژن...

مهسا سلطانی
دانلود اسکریپت Motion Bro v4.0.4...

دانلود اسکریپت Motion Bro v4.0.4...

مهدی فریدونی
دانلود و نصب اسکریپت motion...

دانلود و نصب اسکریپت motion...

احسان ملائی
دانلود Adobe Firefly | هوش...

دانلود Adobe Firefly | هوش...

مهدی فریدونی
میدجورنی رایگان و نحوه استفاده...

میدجورنی رایگان و نحوه استفاده...

مهسا سلطانی
جداسازی صدای خواننده از موزیک...

جداسازی صدای خواننده از موزیک...

مهدی فریدونی
دوره روتوش
دوره جامع گرافیک و ویدیو
×