یک ابزار رایگان برای ایجاد هندسه در 3Ds Max است که به شما امکان می دهد به سرعت اشیاء مختلفی را برای صحنه های سه بعدی خود ایجاد کنید. با DebrisMaker2 میتوانید آجر، فلز موجدار، کریستال، سنگهای قیمتی، دانههای برف، چمن، شن، برگها، کندهها، تراشهها، شهابسنگها، ابسیدین، کبوترها، تختهها، شاخهها، سنگهای رودخانهای، ماسهسنگ، ترکش و تخته سنگ ایجاد کنید.
Brick: آجر
Corrugated Metal: فلز راه راه
Crystal: کریستال
Gemstones: سنگ قیمتی
Grass: چمن
Gravel: سنگ ریزه
Leaves: برگ ریزه
Logs: تنه درخت یا زغال
Meteor: شهاب سنگ
Obsidian: نوعی سنگ قیمتی
Pigeons: کبوتر
Planks: تخته شکسته
Riverstones: سنگ رودخانه ای
Sandstone: ماسه سنگ
Shrapnel: ترکش – فلز بریده
Slate: تخته سنگ
Snowflakes: دانه برف
Splinters: خرده شیشه
Twigs: شاخه ها
تنظیمات تب آجر
construction – Brick: ساخت و ساز – آجر
Brick Style: انواع مدل آجر
Low Poly: مقدار سگمت کم
High Poly: مقدار سگمت زیاد
Erosion Amount: مقدار فرسایش
Debris Irregularity: مقدار بی نظمی و شکستگی
Unique Brick Object: فرم منحصر به فرد هر آجر
Arrangement Method: مدل چیدمان آجر ها
Flat Array: چیدمان ردیف تکی
Masonry Wall: چیدمان دیوار آجری
Wall Width: عرض دیوار آجری
Wall Height: ارتفاع دیوار آجری
Mortar Gap: مقدار فاصله آجر ها از هم ( ملات بین آجرها )
Special Row Every: تفاوت شکل ظاهری آجر ها از هم در هر ردیف
Generate: ساختن دیوار طبق تنظیمات درج شده.
تنظیمات تب فلز شیار دار
Option: گزینه ها
Metal panels count: پنل های فلزی
Detail Level: جزئیات سطح
Shape: شکل
Slice Panels: پنل های برش
Irregular Shapes: اشکال نامنظم
Rust Holes: سوراخ های زنگ زده
Holes Per-cluster: سوراخ در هر خوشه
Clusters Per-Panel: خوشه ها در هر پانل
Warp Deform: دفرمه کردن یا موج دار کردن
Creases Count: تعداد شیار ها
Creases Amount: مقدار شیار