با چند کلیک یک آبجکت بالش طراحی کن
برای مدلسازی بالش اول یک Box با ابعاد مورد نظر ایجاد کنید و مقدار Segment را زیاد کنید.بعد از قسمت Modifier List دستور Cloth را اعمال کنید و روی گزینه Object Properties کلیک کنید. و گزینه Add Object را انتخاب کنید و از لایه Default آبجکت مبل را انتخاب کنید و گزینه Collision Object را فعال کنید بعد آبجکت بالش را انتخاب کنید و اینبار گزینه Cloth را فعال کنید و مقدار Pressure را روی عدد 20 قرار دهید.و از تنظیمات دستور Cloth مقدار Gravity را به 200 تغییر بدید.و در انتها Simulate Local رو میزنیم تا بالش ما شروع کنه به شکل گرفتن.و با کمک Simulate Local (damped) شکل دلخواه را به بالش میدیم تا به اون فرم دلخواه برسیم.بعد دستور TurboSmooth را اعمال میکنیم تا بالش بافت نرمی را به خودش بگیره بعد با کمک Edge یک Segment دور تا دور بالش را انتخاب میکنیم و مقداری Extrude به Segment انتخابی میدیم و بعد دوباره دستور TurboSmooth را اعمال میکنیم.به همین راحتی آبجکت ما شکل میگیره.